DÍKY!

08.04.2016 13:26

Ahoj anime-fanoušci!

Nedá mi to a musím napsat, když vidím, jak sem neustále chodí ještě velmi slušné množství lidí. Děkuji moc za podporu celé ty roky, a hlavně ty 4,5 posledních, kdy jsem tu nebyl. Proč jsem přestal? Jedním z důvodů byl čas, škola, práce, a zase škola, které mě od tvoření webu dost odtrhovaly, i když bych i tak zvládl web upravovat "pomaleji", kdybych opravdu chtěl. Hlavním důvodem spíš bylo, že mi chyběla motivace. Proč? 1) neustálé opravy videí a všeho kolem, neustálé kontrolování odkazů, jestli to "stále ještě funguje" a protože jsem chtěl mít dokonalý web bez chyb, tato skutečnost, že to vlastně nikdy nebude bez chyb, mě dost odrazovala, některé weby, na které jsem dával odkaz, přestávali fungovat kvůli autorským právům a takhle to šlo pořád dokola... 2) Svět Anime a animovaných filmů mě bavil hlavně kvůli Narutovi a kvůli filmům od Mijazakiho (princezna mononoke, cesta do fantazie) V té době jsem byl Narutem naprosto pohlcen a to byl hlavní důvod, proč jsem do vytváření webu šel.."ach ty časy JETIXU XD".. Ostatní Anime mě také bavili, ale ne jako Naruto a ne až na tolik, že bych je dával na moje stránky. (Pár vyjímek bylo:Death Note, Sword art online...) Postupem času jsem se na Anime přestal dívat už úplně a jen sem tam zkouknu nějaký ten další díl Naruta, který by měl už podle mého skončit a ne, že tam furt házej fillery, prodlužují to.. Manga už přeci skončila!.. :-) 

Taaakže, teď už víte vše! XD  

Co bude s webem dál?

Nejdřív jsem myslel, že stránku zruším úplně, ale jelikož si vážím svých návštěvníků, stránku tu ještě na dobu neurčitou nechám a upravím. :-) 1) vymažu vše co nefunguje, ale nebudu to už obnovovat 2) vše co funguje tu nechávám pro vás. :-)

POZOR! Přemýšlím nad zveřejněním nového webu (už jsem ho začal dělat). Až ho dodělám do nějaké formy, zveřejním tu ODKAZ. Obsah webu si nechám zatím pro sebe .-).. Takže sledujte dál tento web a užívejte věcí, které tu ještě fungují!! XD

 

Váš HIKAGE